home Zdravím, chcela by som poprosiť o radu. V januári sa tu objavil príspevok so…

Zdravím, chcela by som poprosiť o radu. V januári sa tu objavil príspevok so…

Replies
4
Voices
5
Aliexpress

Zdravím, chcela by som poprosiť o radu. V januári sa tu objavil príspevok so super lacným zimným kabátom a ja som to skúsila objednať. Tovar samozrejme zatiaľ neprišiel, chcela by som otvoriť spor (nikdy som ho neotvárala). Pri objednávke mi píše:
Status: The seller has shipped your order
Reminder:
Your order should arrive within 20-27 Days, Factors such as delayed logistics and customs clearings may have an impact on the delivery time.
1. If your order does not arrive on 2019-03-25 , you can apply for a refund by opening a dispute.
2. To extend the Buyer Protection for this order, please click here .
Kolónku Open dispute tam už vidím….musím čakať do 25.ho marca, aby som spor mohla otvoriť alebo to môžem urobiť hneď?
resp. do koľkých dní po 25.3.19 budem môcť spor otvoriť?

Veľmi pekne ďakujem za pomoc.

  • Edit
    Andrea Črepová

    Keď vám do 25.3 tovar nepríde môžete otvoriť spor ale podla mňa kľudne môžte otvoriť už aj dnes.. Urobila som tak skôr tovar neprišiel a peniaze mi vrátili

  • Edit
    Bibiana Bobalova

    No taky isty pripad,pred hodinou som otvorila spor,2 dni do konca ochrannej doby a pekne zobralo.

  • Edit
    Michaela Bab

    Presne isté aj v mojom prípade
    A to ešte aj bunda okrem kabatu mi ma prist

  • Edit
    Majka Šimaľová

    Ja som už dávno otvorila spor. Predajca naň neodpovedal takže ho automaticky uznalo v môj prospech.