home Dobrý večer, idem si po radu od skúsenejších. Stala sa mi taká vec, objednala…

Dobrý večer, idem si po radu od skúsenejších. Stala sa mi taká vec, objednala…

Odpovede
4
Hlasy
5
Aliexpress

Dobrý večer, idem si po radu od skúsenejších. Stala sa mi taká vec, objednala som kryt na mobil, prišiel však poškodený, bolo ešte dosť dní ochrannej lehoty, tak som napísala Číňanovi, či mi predĺži čas a pošle nový, alebo otvorím spor. Samozrejme, predĺžil ochrannú dobu a poslal nový (asi). Teraz, 3 dni pred koncom ochrannej lehoty som mu písala, že nový kryt nedošiel. Kým on odpísal, objednávka sa automaticky uzavrela, ale brala som to tak, že ešte 15 dní po vypršaní sa dá otvoriť spor…. on mi tvrdí, že si mám skontrolovať poštu, že to muselo prísť, ja však neviem, či to poslal, alebo to niekto na pošte "potiahol". Chcem otvoriť spor – OTÁZKA ZNIE – udať tam, že nič neprišlo, alebo udať že prišlo poškodené a poslať foto toho pôvodného krytu? Za pomoc ďakujem.

  • Upraviť
    Lenka Kováčová

    ak by ho poslal,normálne je že by Vám poslal nové sledovacie číslo :) Ak neposlal číslo,tak kludne mohol povedať že poslal ale čakali by ste zbytočne :) Vždy keď je možné otvárajte spor keďže niektorý predajcovia Vám dobre že nenaserú na hlavu ak Vám to príde poškodené alebo úplne niečo iné :)

  • Upraviť
    Lucille Angelique Tomčo

    Čo píše pri objednávke? Succesful delivery? Ak áno tak odfote pôvodný a otvorte spor.

  • Upraviť
    Maca Votrubová

    Ja nikdy nedovolim aby poslal znovu..je to presne o tom ze neviete ci to posle..vzdy treba otvorit spor ! A potom radsej objednat znova alebo u ineho predajcu