home 1.sv.pr

1.sv.pr

Replies
3
Voices
4
Aliexpress

Ahojte idem si po radu ako postupovať, možno niekto poradí.

Objednávala som biele venčeky pre dievčatá k svatemu prijimaniu. Predajca mi odpisal, že biele nemajú a či môže ponúknuť inej farby. Jasne a zrozumiteľne som mu napísala, že potrebujeme len biele, žiadne beige, a že ak mi ich doručia do konca apríla, že počkám. Potom mi zasvietilo, že objednávka poslaná a ja mu hneď písala, či biele. A on odpísal, že poslali beige farbu. Tak obratom mu písala, že nech to stopne a neposiela, že my potrebujeme len biele a ešte veľkými písmenami a výkričníkmi. Odpísal, že to je jeho chyba a do 4 dni im naskladnia biele a mi ich dopošle.
Včera mi poštárka doručila beige venčeky, tak som mu písala, či poslali aj biele ako sľúbili a dátum odoslania.
A dnes mi od neho prišla správa, že ako sa mi páčia beige a či by som ich teda mohla vrátiť späť a ony pošlú biele.
Odpovedala som mu, že nemám čas čakať, kým tieto sa mu vrátia a on bude čakať kým mu prídu, aby poslal biele.

A teraz otázka: ako postupovať? Ešte som nepotvrdila príjem objednávky aliexpresu, aj keď ich mám ale nie je to tovar, kt.som chcela a predajca o tom vedel.
A posielať späť? Má s tým niekto skúsenosť? Vďaka za rady.

1.sv.pr

  • Edit
    Romik Vahaľová

    Pošta späť by vás vyšla draho. Otvorte spor, dajte ako dôvod, že prišiel tovar s inými parametrami a priložte ako dôkaz správy, že ste inú farbu nechceli. Zakliknite, že si tovar nechávate. A skúste ho predať na sk alebo darovať. Ale posielať späť sa neoplatí

  • Edit
    Zuzka Hamsikova

    Marcela Mi daj spor a keby nechcel vracat korunky tak mu napis ze das zle hodnotenie.Nazas neposielaj